Politică de rambursări și returnări

Johndoeride respectă prevederile în vigoare privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor la distanță, ceea ce conferă cumpărătorului dreptul ca în termen de 15 zile lucrătoare de la primirea tuturor produselor cumpărate, fără penalități și fără invocarea vreunui motiv, să returneze produsele cumpărate. Dacă au trecut 15 zile de la achiziție (livrare), nu vă putem oferi o rambursare sau un schimb complet.

Pentru a fi eligibil pentru o returnare sau rambursare, articolul dvs. trebuie să fie neutilizat și în aceeași stare în care l-ați primit. De asemenea, trebuie să fie împachetat corespunzător pentru livrare (în cazul în care produsul se returnează prin curier).

Mai multe tipuri de produse nu pot fi returnate sau rambursate. Acestea sunt produsele virtuale (precum cursuri online) sau cele descărcabile (mp3, ebook etc). De asemenea, nu se returnează vouchere (carduri cadou).

Situații în care nu se acceptă returnare sau rambursare pentru produsele fizice:

  • Produse cu semne vizibile de folosire.
  • Orice produs care nu este în starea originală, nouă.
  • Orice produs care a depășit cele 15 zile de la achiziție (livrare).

Important de reținut: johndoeride oferă transport gratuit la comenzile care depășesc 200,00 lei. În cazul unui retur, dacă subtotalul comenzii dvs. (suma produselor din comandă) scade sub 200,00 lei, se va reține din rambursare și taxa inițială de transport de 20,00 lei, pentru care transportul a fost oferit gratuit.

Rambursare (returnarea valorii achitate pentru un produs achiziționat)

Odată ce produsul este recepționat, vă vom transmite un email pentru a vă anunța de primirea produsului returnat. De asemenea, vă vom notifica aprobarea sau respingerea produsului returnat (în funcție de condițiile, starea produsului etc).

Dacă aceasta este favorabilă, se va demara procesul de rambursare, iar suma respectivă va fi vizibilă în contul dvs (de pe care s-a efectuat plata), în aproximativ 1-3 zile lucrătoare. În cazul în care plata produsului s-a efectuat cu numerar (la livrare), vă vom contacta în vederea stabilirii unui cont bancar în care să putem efectua transferul.

Rambursări întârziate sau neprocesate

În cazul în care nu s-a efectuat rambursarea, vă rugăm să verificați din nou contul bancar. Apoi vă rugăm să contactați banca emitentă a cardului dvs. După aceste verificări, dacă tot nu s-a efectuat rambursul în cont, vă rugăm să ne contactați la ofice@johndoeride.ro.

Schimbarea produsului (înlocuirea unui produs achiziționat)

În cazul unor produse defecte din fabricație sau deteriorate în urma transportului se va putea efectua o înlocuire (în cazul în care produsul se află în stoc). Dacă produsul în cauză nu se află pe stoc veți fi contactat pentru a alege o modalitate de rambursare a produsului.

Returnarea produselor

Pentru a returna un produs, vă rugăm să ne trimiteți un e-mail la adresa office@johndoeride.ro.

Costul transportului de retur va fi suportat de dvs. Costul transportului nu este rambursabil. În cazul în care primiți o rambursare, costul transportului se va deduce din suma rambursată.

Aveți nevoie de ajutor?

Contactati-ne la adresa de e-mail office@johndoeride.ro sau telefonic la numarul de telefon 0758.578.888